perjantai 8. marraskuuta 2013

Jamie Oliver mortteli

Jokin aika sitten oli Stockmannilla Hullut päivät joilla oisin halunnut käydä, mutten päässyt. Onneksi myös netin kautta voi tilata Hulluilta päiviltä, joten sain tilattua tämän huhmareen miehelle joululahjaksi. Hän oli joskus sanonut, että haluaisi morttelin ja huomasin, että Jamie Oliverin huhmare maksaa Hullareilla 19,90e. Ei siis kovin pahan hintainen mielestäni.

Tuo mortteli on aika painava, mutta ei sen mikään kovin köykäinen passaa ollakaan. Mortteli/huhmare on mun mielestä aika oiva joululahja varsinkin sellaisille ihmisille jotka tykkäväät kovasti keittiössä häärätä. Ja kyllähän tuolla on varmasti myös itselleni käyttöä.

Tiedot: Tukeva 15cm kivimortteli
Keep itse simple
Pestle & Mortar For Crushing and Grining
Itse huhmare
huhmareella vois siis jauhaa mausteet ja yrtit, sekä tehdä erilaisia tahnoja. Mä ajattelin, että tuolla olisi hyvä jauhaa myös pähkinöitä. Vielä en ole ehtinyt sitä kokeilla.
Tän lisäksi mulla on semmonen toisenkinlainen Jamie Oliverin mauste-yrttimikseri (Jamie Oliver flavour shake mixer). Sillä oon lähinnä sekoitellut jotain valmiita mausteita keskenään, kun olen esimerkiksi tehnyt kanalle mausteen.

Tags: shoppailu, Stockman, Hullut päivät, Jamier Oliver, Huhmare, mortteli, keittiö, kitchen, yrtit ja mausteet

2 kommenttia:

  1. Hienon lahjan olet ostanut, minä en tulisi ilman huhmaria toimeen. Meillä kun on melkein joka viikkoista pihvin paistoa ;) ja miehet tykkää tuoreesta pippurista.

    VastaaPoista
  2. Mä sain synttäri lahjaksi tuollaisen. Nyt pitäis viellä oppia ottamaan se mukaan ruuoanlaittoon... hard kun kaappia täynnä valmiita kaupan seoksia

    VastaaPoista