maanantai 21. syyskuuta 2015

Fiilistellään joulua


Vähän jo odottelen uutta Pirkan ruokalehteä joka ilmestyy vasta 2.11 eli 1,5 kuukautta saa vielä odotella. Kiinnostaa erityisesti nuo raikkaat joulumenut. Itsellä on tallessa muutama edellisten vuosien Pirkan ruoka- tai Mitä tänään syötäisiin -lehti jossa on jouluaiheisia ohjeita.

Olen jo kirjanmerkkeihin lisäillyt muutaman mielenkiintoisen joulureseptin ja erilaisia bataattiohjeita joita voi hyödyntää jouluna. Olen aivan innostunut bataatista tällä hetkellä ja olen yrittänyt miettiä erilaisia jouluisia ohjeita bataatista. Olen myös pohtinut aihetta blogissani postausessa Bataatti joulupöydässä.

Tags: joulu, joululehdet, jouluruoka, joululehtiset, joulufiilis, ruokalehti, Pirkka, K-menu, K-ruoka, Tehdään joulu yhdessä

4 kommenttia:

  1. otan myös Pirkan ruokalehden aina kun satun käymään k-kaupassa.Itse olen kerännyt monena vuotena Maku ruokalehden joka tulee Yhteishyvä lehden mukana.Säilytän erikseen joulu reseptit ja sitten lähempänä joulua on ihana alkaa suunnittelemaan ruokia ja leivonnaisia.Saahan nuo ohjeet netistäkin mutta itse tykkään selailla ohjeita rauhassa.
    täytyykin hakea tuo Pirkka ruokalehti kun ilmestyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin säilytän aina noi Yhteishyvä -lehden mukana tulevat ruokalehdet. Joulunumerot olen ainakin osaksi tainnut laittaa tuonne muiden joululehtien joukkoon. Ja onneksi nekin ohjeet löytyvät myös netistä, mutta tykkään myös noita lehtiä selailla varsinkin jouluisin.

      Poista
  2. Uusia joulureseptejä on aina kiva kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Vaikka itse tykkään tosi perinteisistä mauista jouluisin, on silti kiva kokeilla myös niin sanotusti modernimpia juttujakin.

      Esimerkiksi punajuurilaatikko on sellainen johon on kiva kokeilla erilaisia juustoja tai mausteita.

      Poista