lauantai 16. marraskuuta 2013

Valkoinen joulu(kuusi)

 photo kuusi_zps1031bdfe.jpg


Kävin eilen Clas Ohlsonilla ja huomasin, että siellä myydään valkoisia joulukuusia. Tuli sellainen olo, että ihan pakko saada sellainen. Mun yhdellä kaverilla on valkoinen joulukuusi ja mulla on siitä valokuviakin, valitettavasti olen poistanut pari valokuvaa siitä. Valkoisia joulukuusia löytyy kyllä muualtakin kuin Clas Ohlsonilta (muun muassa Ellos, Kodin1 ainakin). Mulla olisi aika paljon koristeita kuuseen, muttei kuusta. Omistan kyllä minikuusen, mutta ne koristeet ovat siihen liian isoja. Olen nyt jotenkin innostunut joulusta aivan eri tavalla kuin aikaisemmin ja tuo valkoinen joulukuusi houkuttelee kovasti.

Tags: valkoinen, joulu, joulukuusi, valkoinen joulukuusi, white, white christmas, christmas tree, tree, kuusi, xmas, valkoinen joulu

Kuvat:  

6 kommenttia:

  1. Olipas sattumaa nämä liki yhtä aikaiset valkea joulu-postaukset :)
    Valitettavasti sun kommentti katosi, kun harjoittelin tuota kollaasijuttua... Ei ollut tarkoituksellista siis :)
    Kiva blogi sinulla täällä :)

    VastaaPoista
  2. Oi, hommaisin kyllä ehdottomasti just valkoisen kuusen, jos olis tilaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ennen jotenkin vierastin tuollaisia kuusia, mutta nyt oon tosi ihastunut :D

      Poista
  3. Aito kuusi on aina aito kuusi (joka roskaa kamalasti :D), mutta tuollaista valkoista olen myös erityisesti viimeisimmän vuoden aikana ihastellut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mä kyllä tykkäisin joulukuusesta ja mielellään ottaisin sen aidonkin, mutta mies ei ole oikein innostunut joulusta. Eipä se varmaan tuollaista valkoistakaan haluaisi, mutta voinhan mä pistää sen vaikka tänne omaan työhuoneeseen jos ei olohuoneeseen voi laittaa.

      Poista