tiistai 19. marraskuuta 2013

Jouluinen syntymäpäivälahja

Mulla oli/on tänään synttärit ja miehellä oli mulle aika hauska lahja joka liittyy jouluun. Oltiin perjantaina shoppailemassa ja Citymarketissa hoksasin Kolme Tonttu Toljanterin joulu dvd:tä. Ilmeisesti niitä ei ole kai edes ilmestynyt kuin nuo kolme.

Tänään tosiaan mies tuli kotiin ja toi minulle yhtäkkiä paketin vaikka sanoikin ettei sillä oo mulle mitään synttärilahjaa. Siellä oli tosiaan noi kolme dvd:tä :D. En ole varma olenko nähnyt tuota Tonttu Toljanterin tarinoita. Ensin ajattelin, etten ole nähnyt ainakaan kokonaan tuota Tonttu Toljanterin joulumieli -elokuvaa, mutta kyllä se näyttikin todella tutulta.


Tonttu Toljanterin tarinoita
Tonttu Toljanterin joulumieli (elokuva)
 Joulukalenteri: Tonttu Toljanteri muorin töissä

Tags: joulu, joulukalenteri, lahja, syntymäpäivälahja, syntymäpäivä, Tonttu Toljanteri, joulupukki, joulumuori, tonttula, tonttu, YLE, Yle lapset, lastenohjelma, näyttelijät, näytelmä, tv, tv-sarja, Teatteri Eurooppa neljä

12 kommenttia:

  1. Olen Toljanteri-fani, katson aina kun mahdollista hänen joulukalenterinsa TV:stä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jäänyt muistaakseni yksi joulukalenteri katsomatta, mutta aika paljon noita Toljantereita on tullut seurattua sieltä ihan ekasta joulukalenterista saakka.

      Poista
  2. Onnea synttärisankarille, vaikakin vähän myöhästyneet ♥
    Mukava lahja. Jos ei tuon kanssa tule joulumieli , niin ei sitten mistään =) Toljander on kyllä tontuista paras ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :). Noi on kyllä kivoja ja kyllä aikuisetkin voi noita katsella :D. Itse innostuin Toljanterista alunperin Teatteri Eurooppa neljän kautta ja oli kiva katsoa "tuttuja" näyttelijöitä telkkarista.

      Poista
  3. Toljanteri on parasta. :) Onkohan tuolla Tonttu Toljanterin tarinoita -levyllä eräs "Apua, housut palaa" -laulu..? Paras Toljanteri-pätkä ikinä nimittäin. :D Pitäisköhän sitä itsellekin ostaa kyseinen nostalgiapläjäys...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siinä. Housut palaa on mun lempparibiisi Tonttu Toljanterin joululevyltä :D. Vaikka on siinsä muitakin kivoja.

      Poista
  4. myöhäiset synttärionnittelut :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsit kuinka kivan synttäri yllätyksen miehes teki. :) Toljanteri on kyllä hauska tonttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, olin kyllä tosi yllättynyt. Katsoin tuon Joulumielen heti tiistaina yöllä :D.

      Poista
  6. Nytten on saatavana neljä dvdtä samassa julkaisussa toljanterin jouluohjelmia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, tein siitä postauksenkin viime vuoden puolella :).

      Poista