lauantai 6. syyskuuta 2014

Piparkarkkumuottini

 Piparkakkumuottien metsästystä -postauksessa mietin mihin mun piparkakkumuotit on kadonneet.

Mun piparkakkumuotit löytyi samasta paikasta mistä olin aiemminkin etsinyt. En vain tiedä miksi en niitä aikaisemmin nähnyt. Muistin kyllä, että olin muotit kyseiseen kaappiin laittanut mutta jostain syystä en ensin niitä nähnyt vaikka miten etsi.

Osan muoteista olen saanut omalta äidiltäni, osa on taas miehen äidiltä ja toki niitä on tullut hankittua myös itse. Osa eläinmuoteista on Ikeasta.
Perhosmuotit
Ostin joskus koristeelliset kakut DeAgostinin Koristeelliset kakut lehden ensimmäisen osan ja nämä oli siinä mukana.
enkelimuotit
sydänmuotit
possu, etana, siili
Hirvimuotti
Tämä on Ikean muotteja. Olen kerran kokeillut tätä ja koin, että tällä kannattaa piparkakut tehdä niin, että pistää piparkakkutaikinan suoraan leivinpaperin/uunipellin päälle koska muotti on niin iso. 
Suomi, tämä on oikeasti aika pieni muotti, mutta näyttää kuvassa isolta. Muottia myydään muistaakseni useammassa koossa. Oma on varmaankin jotain keskikokoa. Tämä muotti on uusin muottini ja ostettu syksyllä 2013.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti