lauantai 18. lokakuuta 2014

Joululehdet

Joko olette törmänneet joululehtiin? 

Mä oon parissa kaupassa törmännyt muutamiin joululehtiin. Osa oli jouluaskartelu tai -käsityölehtiä, mutta kyllä siellä oli jo muitakin. Enemmän niitä lehtiä alkaa kauppoihin tulla varmaan vasta ensi kuussa, mutta kyllä niitä näytti olevan nytkin jo siellä. Viime vuonna laskin paikallisessa Citymarketissa joululehdet ja niitä oli varmasti ainakin parikymmentä. Jossain vaiheessa oli pakko lopettaa laskemasta, kun niitä oli niin paljon.

 Kotivinkin joululehdet 2013

Mulle tulee kotiin Kaikkien aikojen joulu -lehti, mutta se tulee vasta ensi kuussa. Viime vuonnahan tilasin Kotivinkin kaksi joululehteä ja tänä vuonna se oli vaihtunut tuohon Kaikkien aikojen jouluun.

 Vanhempia joululehtiä

5 kommenttia:

  1. Onhan noita joululehtiä näkynyt. Itse tilasin Kodin kuvalehden joululehden ja se ilmestyy ensi viikolla.
    Valikoimat ovat kyllä huimasti kasvaneet 90-luvulta jollois äiti ensimmäisiä joululehtiä tilaili. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan taas ostaa sen Kodin kuvalehden joululehden irtonumerona. Oon yrittänyt kirppareilta etsiä joululehtiä, muttei siellä koskaan niitä näy. Muita lehtiä näkyy kyllä todella paljon.

      Poista
  2. Apua, pitääkin äiti suostutella joululehtien ostoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joululehdet on kyllä kivoja. Viime vuonna, kun vein lehtikeräykseen lehtiä, oli ihan pakko kerätä lehtien välistä kaikki joululehdet tai lehdet jossa oli vähänkään jouluaiheisia juttuja. Olisi ihana löytää myös vanhoja joululehtiä.

      Poista
    2. Mun äidillä on just niitä 90-luvun joulu lehtiä tallessa. Ovat todella nostalgisia. :)

      Poista