tiistai 15. lokakuuta 2013

Ikean ihanat lahjapaperit

Katselin Ikean nettisivuilla erilaisia joulukoristeita ja löysin sieltä aivan ihania jouluisia ja ei niin jouluisia lahjapapereita jotka sopii mun mielestä hyvin ja ihan hyvin niihinkin voi joululahjat kääriä. Näistä monet värit sopii mun mielestä hyvin jouluun ja ajattelinkin huomenna vähän kertoilla mitkä värit kuuluvat tänä vuonna minun jouluuni.

Ensimmäisestä kollaasista minun lempparini on tokan rivin eka eli hopea ja kolmannen rivin eka eli vihreät ja nuo värikkäät. Toisesta kollaasista mun lemppareita on muun muassa musta+pinkki ja valkoinen+pinkki LOVE -lahjapaperit sekä ihan peruspunainen, johon voi yhdistää vaikka mitä värejä. Tykkään myös vihreistä ja pinkeistä paljon.
 
 Kuvat: Ikea
 Ikea

4 kommenttia:

  1. Mun tarvii tunnustaa, et mun ei pitäny ostaa noita papereita, mut sorruin. Ostin valkoisella pohjalla olevat kultaiset ja hopeiset koristepaperit ja niihin mätchäävät pakettinauhat ^_^

    VastaaPoista
  2. Apua, liian paljon valinnan varaa! Pakko saada kaikki ;)

    VastaaPoista
  3. Mä en oikein itse välittänyt tämän vuoden papereista ollenkaan... Viime vuoden nuottipaperia jäin kovasti kaipaamaan. ;) Mutta sorruin kuitenkin ostamaan sitä yksiväristä punaista ja raidallista. Ne olivat ihan kivoja ja käyvät ihan ympäri vuoden. :)

    Blogissani on sinulle haaste!! :) Käy nappaamassa mukaasi, jos haluat!!

    VastaaPoista
  4. Mä olen käyttänyt vanhoja papereita ja tänä vuonna ostin sekä tapetteja että suomalaisen työn liiton kuura -nimistä paperia: http://www.designshopoutlet.com/category/270/sinivalkoiset-lahjapaperit. Tuo kuura on tosi hauska ja ihana, on vielä kierrätetystä materiaalista eli tukee mun arvomaailmaa täydellisesti.

    VastaaPoista