lauantai 8. marraskuuta 2014

Kirppareiden joulutyhjyys

Mä olen viime aikoina käynyt kirpparilla tosi vähän ja, kun olen käynyt, en ole löytänyt oikeastaan mitään. Varsinkin mitään joulujuttuja. Joskus löysin pari joulukirjaa joista kumpikin oli ihan liian kalliita. Yksikin kirja oli tosi ohut ja 5e oli siitä minun mielestäni aivan liian kallis. Toisesta kirjasta aiemmin kuitenkin maksoin saman hinnan koska se oli kivan kokoinen ja näytti lähes uuden veroiselta.
Viime vuonna löytänyt hyvää joulua -laatikko. Tämä tuli ostettua ihan alkusyksystä, kun sen bongasin ja ajattelin, että mitä sitten vaikka jouluun olisi vielä aikaa. Ei se laatikko kuitenkaan enää joulun aikaan ole siellä kirpparilla.

Viime vuonna kävin jatkuvasti kirpputoreilla ja tein kivoja joululöytöjä. Silloin en löytänyt kirjoja enkä lehtiä, mutta löysin joulukoristeita ja kivan joulukassin. Nyt olen yrittänyt etsiä joululehtiä enkä ole niitä löytänyt ollenkaan kirpputoreilta.



Oletteko tehneet jouluisia löytöjä kirpputoreilta? Kirpparit on musta kivoja paikkoja tehdä hyviäkin löytöjä, mutta tällä kertaa itseäni ei ole vain onnistanut. Lehdet olisivat ihan mahtava juttu, mutta ehkä ihmiset eivät halua niitä myydä tai sitten ei vain kohdalleni ole osunut.



2 kommenttia:

  1. Suomen kirppareilla olen nähnyt pääasiassa joulukoristeita, itsekin olen niitä kierrättänyt. Sesonki taitaa vasta alkaa. Itse ostin joskus Wienin matkalta ihanan ison Pähkinänsärkijä-nuken, ja äitini löysi sille Suomesta kaveriksi enkeli-Pähkinänsärkijän.

    Milla

    VastaaPoista
  2. Kävin juuri viikolla oman kaupunkini yhdessä suurimmista kirpputoreista ja yllätyin kuinka paljon joulujuttuja sinne oli ilmestynyt. Täällä ihmiset ovat osanneet tuoda joulutavaroitaan juuri oikeaan saumaan myyntiin.

    VastaaPoista