keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Valkoinen joulukuusi

Mun blogiin tullaan monesti hakusanalla valkoinen joulukuusi ja olenkin joskus niistä hieman blogissani kirjoitellut. Viime vuonna olin joulun aikaan Oulussa ja kävimme miehini kanssa Puuilo -nimisessä kaupassa. Siellä tuli vastaan melko pitkä valkoinen joulukuusi, 195cm ja maksoi vain n. 40e. Ainakin mielestäni suht edullinen, kun monesti olen nähnyt samankokoisia kuusia 100-200e hintaan. Kuusi on minulla edelleen paketissa, kun en viime vuonna sitä ehtinyt esille ottaa. Tänä vuonna aion sen kuitenkin koristella.

Millaiset koristeet (esimerkiksi minkä väriset) teidän mielestänne sopisivat joulukuuseen?

Puuilon lisäksi olen nähnyt valkoisia joulukuusia ainakin Clas Ohlsonilla, Elloksella, Kodin ykkösessä tai Citymarketissa.

Oletteko törmänneet jossain valkoisiin joulukuusiin ja mitä mieltä olet valkoisesta joulukuusesta/tekokuusesta?

tags: tekokuusi, joulukuusi, valkoinen, joulukoristeet, joulukoristelu, valkoiset joulukuuset, valkoinen joulukuusi

3 kommenttia:

  1. Samoja juttuja täällä pähkäillään ;). Lapset ovat oikean kuusen kannalla - itse mietin jotain oikean kuusen näköistä versiota, jolla korkeutta olisi 2,5 metriä, en edes tiedä onko sellaista ;). Ensin olin valkoisen kannalla, mutta onkohan se jo menneen talven lumia? Ihanaa Joulun odotusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä onko noin pitkiä, mutta ainakin 210cm olen nähnyt. Sekin on mielestäni jo aika pitkä. :)

      Poista
  2. Minulla oli valkoinen kuusi yli 10 vuotta sitten ja silloinen lempivärini oli sininen, joten kaikki kuusen koristeet olivat sinisiä. Kokonaisuus oli melko 'isänmaallinen' :-) Tämän vuoden kuusi on musta, myöskin viime joulun tienoilla Puuilosta ostettu ja nyt kaikki koristeet tulevat olemaan hopeanvärisiä.

    VastaaPoista