keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Karpalochutney ja muut Deluxe -tuotteet


Mä ostin viime vuonna Lidlistä purkin Karpalochutneyta ja tänään löysin sen tuolta pöydältä. Muistaakseni ostin sen viime jouluksi muttei tullut käytettyä. Ehkä ensijouluksi. Yleensä tykkään tehdä tuollaisia juttuja itse, mutta joskus on mukava mennä sen helpoimman kautta ja edes maistaa miltä maistuu esimerkiksi kaupan chutney. Mangochutney on sellainen mitä olen ehdottomasti itse halunnut tehdä.

 Spiced cranberry chutney with apples eli maustettu karpalochutney omenan kera.

Karpalochutney kuuluu Lidlin Deluxe -tuotteisiin. Tämän sarjan tuotteita myydään ainakin joulun aikaan, mutta olen nähnyt niitä myös muulloinkin. Tästä sarjasta olen itselleni ostanut suola- ja pippurimyllyn ja käyttänyt muun muassa Pappardellepastaa. Muuten sarja on jäänyt minulle aika vieraaksi. Toisinaan tulee kyllä katsottua millaisia tuotteita olisi tarjolla.


Miehelle ostin viime vuonna samasta sarjasta konjakkisinappia ja jonkun sinappikastikkeen. Konjakkisinappia lähinnä jouluksi, mutta ei tullut käytettyä sitä silloin. Olisi voinut sopia esimerkiksi kinkun kanssa.

tags: Lidl, Deluxe, joulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti