sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Leivo joulu kotiin

Löysin viimeksi kirpparilla käydessäni Kotilieden jouluisen leivontalehden. Vähän aikaa piti miettiä, että jokohan minulla on tämä. Ainakin joku Kotilieden lehti minulla on viime vuonna missä oli myös jotain joululeivontaa tai -ruokia. Tämä on siis myös vuodelta 2014.

Kiinnostavia ohjeita, varsinkin tuo joulukalenteri: herkku joka päivälle on mielenkiintoinen. Kiinnostaa myös erilaiset jouluisat ohjeet kakuista.

Oletteko kokeilleet raakaleivontaa? Itse en ole, mutta on ollut joskus mielessä. Raakasuklaan valmistuspaketti minulla olisi valmiina kotona. Ohjeita raakaleivontaan olen bongaillut joistain blogeista.

Lehdessä on myös lahjavinkkejä eli tarvikkeita leipojille. Noista lehden vinkeistä minua kiinnostaisi näkkileipäkaulin. En ole vielä sellaista koskaan missään nähnyt ja minun yhdessä leivotakirjassani on näkkileivän ohje jossa tuollaista neuvottiin käyttämään.

Lehdessä mainostettiin myös esimerkiksi Stockmannilta saatavaa Home Made -keksileimasinta jonka itsekin Stockmannilta bongasin. Siellä oli myös leimasin piparkakuille. Leimasimien merkki on Birkmann.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti