sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Kuvat hukassa

Mä tuossa katselin mun vanhoja joulukuvia ja huomasin, että pari kuvaa on kadonnut. Harmittaa ihan todella paljon. Musta on outoa, kun kaikki muut on tallessa, mutta just nää kivoimmat kuvat on kadonneet. Enkä löydä niitä mistään. Katselin pari muistitikkua, muutaman nettikuva-albumin ja vielä toki kaikki kansiot omalta koneeltani.  On minulla vielä yksi paikka katsomatta, mutte jotenkin tuntuu ettei se sielläkään ole.

Se on jännä, kun välillä löytää vaikka millaisia kuvia ja jotain sellaisia kuvia mitä ei edes muista. Sitten ei löydä sellaisia kuvia joita oikeasti tarvitsisi. En muistaakseni ole poistanut näitä paria kuvaa ja olisi kiva löytää ne. Oli kyllä toisaalta hauska katsella jotain verkkoalbumeita, kun ei yhtään tiennyt mitä kuvia siellä on ja löysi kuvia esimerkiksi vuodelta 2006.

Noikin pari kuvaa on ollut mun mielestä useammassakin kansiossa joten on outoa jos niitä ei löydy.

2 kommenttia:

  1. Hei :)
    Minulla on aina tapana teettää isälleni Ifolorin kuvakirja vuoden aikana otetuista kuvista - yhdelle aukeamalle saatan laittaa jonkin lomamatkan kuvia, yhdelle mökkijuhannuksesta, jne...Isäni toteaa aina, kun tuntee käsissään yöpuku-kuvakirja-paketin, että mä tiedän mitä täällä on ;) Yleensä olen lopettanut kirjan kasaamisen venetsialaisiin, mutta tänä vuonna lopetan kirjan uuteen vuoteen, joten jonkinlainen lahjakortti kirjan saamisesta pitää varmaan tehdä yöpuku-pakettiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva idea :).

      Mä oon nyt nähnyt sen Ifolorin mainoksen jossa äiti ja poika kattelee sitä kirjaa ja sitten äiti lukee tarinaa sieltä kirjasta :D. Musta ois jotenkin hauska idea kasata vaikka joku lastenkirja omista kuvista :D. Siis jos vaikka olis lapsia ja menis niiden kanssa marjastamaan, kalastamaan, tekis mitä vaan kivoja juttuja ja sitten ottais kuvia ja kehittelis oman tarinan sen pohjalta.

      Poista