lauantai 7. marraskuuta 2015

Joululehdet 2015

Kaupasta ja kiskalla on näkynyt jo monia joululehtiä ja itsekin olen ostanut useamman. Kaikkien aikojen joulu tuli minulle postissa, mutta muuten olen ostanut neljä eri tän vuoden joululehteä. Saa nähdä tuleeko ostettua vielä useampi. Minä olen muutamana vuotena ostanut tuon Kotilieden jouluelämää -lehden ja niin myös tänä vuonna. Viime vuonna en hoksannut ostaa Kotiblogien joulunumeroa, mutta tänä vuonna se piti heti kiikuttaa kotiin. Lisäksi olen ostanut pari jouluun liittyvää leivontalehteä eli Leivotaan ja Herkkuleivonta. Tuo Leivotaan -lehti tuli minulle joskus tilattuna, kun miehen äiti halusi tilata sen minulle. Harmikseni se päättyi juuri ennen joulunumeroa.

Sekä Herkkuleivontaa, että Leivotaan -lehteä olen joskus miehen vanhempien luona lukenut.


Kotiblogit joulussa
Leivotaan
- Ihanat ohjeet, Leivo jouluksi
- Naposteltavat glögikutsuille
Herkkuleivonta
- Chilifudge
- 7 suklaaherkkua
- Klassiset jälkiruoat
Leivotaan -lehden mukana tuli tuollainen karkit -vihkonen. Siinä oli tosi kivoja karkki- tai suklaalahjoja vaikka joulupakettiin tai pikkujouluihin.

4 kommenttia:

  1. Mulla on vielä Leivotaan lehti ostamatta. Pitäisköhän tänään käydä hakemassa se... Näyttää niin hyvälle. Lähes kaikki muut lehdet löytyykin :).

    VastaaPoista
  2. Muutama joululehti on meilläkin jo ostettuna ja useita olemme silmäilleet kaupoissa. Vielä kun löytyisi sopiva hetki, että ehtisi tutustua sisältöihin ja uppotua tunnelmoimaan :)

    VastaaPoista
  3. tänään hipelöin juuri tuota kyseistä lehteä kaupassa :)

    VastaaPoista
  4. Leivotaan lehti alkoi kiinnostaa, täytyy jostain hankkia!

    VastaaPoista