keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2: Jouluaskartelu


Harrastatko askartelua ja askarteletko paljon jouluisin? Itse tykkäisin askarrella, mutta tuntuu etten osaa. Kuitenkin joskus tulee askarreltua. Esimerkiksi jouluisin teen joskus kortteja ja tonttuja. Mun lapsuudessa meillä oli punaisia tonttuja ovissa ja sellaisia olen joskus tehnyt myös itse.

Olen myös välillä keräillyt erilaista askartelumateriaalia. Askarrellahan voi melkein mistä vaan, mielikuvitus on vain rajana. Olen joskus hieman kateellinen heille jotka osaavat tehdä hienoja askarteluja. Itsellä mielikuvitusta kyllä riittäisi, mutta toteutus tuntuu tökkivän.

Olen parina viime vuotena löytänyt kirpparilta erilaisia askartelulehtiä ja -vihkoja. Ne kaikki taitavat olla aika vanhoja, mutta niistä löytyy silti hienoja ohjeita vielä tähänkin päivään. Monet vihkot ja lehdet ovat Sinooperin.

Mistä sinä askartelet? Ostatko askartelutarvikkeet kaupasta vai keksitkö askarreltavaa myös muista materiaaleista? Mistä saat ideat askarteluun?

Viime vuonna löysin tällaisia erilaisia vihkoja.
Sinä osaat 2004, tämänkin löysin viime vuonna kirpparilta. Loput Sinä osaat -lehdet on tänä vuonna löydettyjä.



tags: joulukalenteri, jouluaskartelu, askartelu, vinkkejä, ideoita

1 kommentti:

  1. Kiinnostavan näköisiä lehtiä!
    Meillä on jo niin paljon esimerkiksi joulukoristeita, ettei niitä tule kovin usein askarreltua, vaikka lehdissä, blogeissa ja Pinterestissä on paljon tosi ihania ideoita.
    Tunelmallista joulukuuta!

    VastaaPoista