lauantai 14. joulukuuta 2013

Joulukysely

1. Mikä on mielestäsi paras vuodenaika?
- Mä tykkään eniten kesästä, koska pidän lämpimästä ja tuntuu, että kesällä pystyy tekemään enemmän asioita kuin muulloin. Tai ainakin kivoja asioita. Jokaisessa vuodenajassa on jotain hyvää, mutta kyllä se kesä on minun lempparini. Talvessa toki on mukavaa joulu ja se jos on lunta. Kylmästä, pimeydestä ja liukkaudesta en tykkää.

2. Mitä toivot joulupukilta?
- En mä oikein tiedä, en mä silleen toivo mitään. Olen kyllä tehnyt toivelistaa, mutta se on enemmän sellainen lista johon oon miettinyt mitä tarvitsen ja mitä pitäisi itse hankkia. Mutta aina saa haaveilla. Minun toivelistani: täällä

3. Mitä mieltä olet siitä, että joulu tulee kauppoihin jo lokakuun alussa?
- Ei mua ainakaan yhtään häiritse, että joulu tulee kauppoihin jo lokakuussa. Ehkä joululaulujen kaupoissa soittaminen on aika aikaista, muttei minua haittaa että joulupaperit, joulukoristeet tai joulukarkit tulevat kauppoihin jo silloin. Nehän voi aina ohittaa, jos ei tykkää.

4. Teetkö itse joululahjoja?
- Haluaisin tehdä, en osaa kuitenkaan jotenkin koskaan aloittaa mitään tai tulee olo etten muka osaa tehdä. Itse voi tehdä vaikka minkälaisia juttuja, esimerkiksi tehdä ruokaa tai leipoa. Käsitöistä ja askarteluista puhumattakaan. Netistä löytyy varmasti ideoita joka lähtöön.

5. Mikä on joulussa tärkeintä?
- Rauhallisuus, yhdessäolo, se että ei ole stressiä ja ihana tunnelmallisuus.

6. Mikä on mielestäsi paras joululaulu?
- Aika usein vastaan näihin Sydämeeni joulun teen, mutta se on kaunis kappale. Joululauluja on niin paljon ja monet niistä on kivoja ettei oikein osaa valita yhtä. Jotenkin tuo Sydämeeni joulun teen on helppo valinta, se on ollut suosikkini jo pitkään. Tykkään vanhemmista joululauluista. Tämän vuoden lemppari on Ylex - #Joulusinkku

7. Pidätkö enemmän vaaleasta vai punaisesta glögistä? Vaiko sinisestä? ;)
- Punainen, enpä muista että olisin vaaleaa juurikaan juonut

8. Oletko juonut jo tälle vuodelle glögiä?
- Olen juonut. Viime lauantaina olimme kavereillamme jouluruoalla ja siellä oli glögiä. Minulla terästämätöntä, muilla jotain ihan muuta. Olisin jo pikkujouluissa saanut glögiä, mutta en ottanut. Kotona en ole vielä glögiä juonut, mutta Talvipäivä -mehua kylläkin.

9. Onko sinulla jotain perinnettä joulupäivälle?
- On paljonkin perinteitä. Jouluateria, joulusauna, jouluohjelmien katseleminen televisiosta.

10. Porkkana- vai lanttulaatikko?
- En juurikaan välitä laatikoista, tosin kyllä niitä pitää vähän joka joulu saada. Nyt olen syönyt laatikoita jo pikkujouluissa ja kavereiden jouluaterialla.

11. Kuuluuko maksalaatikko mielestäsi joulupöytään?
- Ei se ole minulle pakollinen, mutta ainakin meillä päin se kuuluu joulupöytään.

tags: joulukysely, jouluhaaste, kysely, haaste, jouluisia kysymyksiä, jouluaiheisia kysymyksiä, jouluaiheiset kysymykset, jouluiset kysymykset, jouluinen kysymyshaaste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti