perjantai 6. joulukuuta 2013

Luukku6 - Joulusuukko

Joulukalenteri, luukku 6 (itsenäisyyspäivä 6.12)

Brunbergin joulusuukko

Kävin tiistaina hakemassa Brunbergin joulusuukkoja. Olin nähnyt näitä aikaisemmin jossain kaupassa ja mietin, että pakko joskus maistaa. Maku puolukka-karpalo vähän epäilytti minua, mutta "kaikkea on pakko maistaa" ja yllätyin positiivisesti. Mielestäni maku oli todella kiva. Ei liian makea, mutta ei myöskään mikään kitkerä kuin olin ajatellut. Brunbergin suukot on joskus ollut mun lemppareita, mutta nykyään ne on mun makuun liian makeita. Mokka- tai mansikkasuukkoja tulee joskus syötyä, maistoin vähän aikaa sitten toffeen makuistakin. Tämä puolukka-karpalo on kuitenkin tosi kivan makuinen. Miksi muuten kaikki kivat maut on aina kausimakuja?


Brunbergin joulusuukko
Puolukka - karpalo Lingon - Tranbär

 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

tags: joulusuklaa, joulumakeiset, suklaa, makeiset, Brunberg, joulusuukko, Porvoo, suukko, pusu, itsenäisyyspäivä

Ootteko maistaneet näitä suukkoja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti