keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Suklaamuotit

Mä olen yrittänyt etsiä kivoja suklaamuotteja, muttei ole tullut vastaan juuri mitään mielenkiintoisia vielä. Oletko törmännyt kivoihin suklaamuotteihin tai sellaisia mihin voisi tehdä suklaata. Ostin kyllä joskus yhdestä paikallisesta sekatavarakaupasta joskus muutaman muotin mihin saisi tehtyä irtosuklaata. Vähän aikaa sitten sain ajatuksen, että haluaisin suklaalevymuotin, mutta en ole ainakaan missään kaupoissa nähnyt sellaisia.

Kävin eilen Tuurin kyläkaupassa, tavarapuodissa ja siellä en ainakaan sellaisia nähnyt. Muutamia sellaisia muotteja kyllä näin, joilla tehdään irtosuklaita ja ne on varmasti myös todella kivoja. Ei vaan ollut sellaisia malleja mitä olisin itse kaivannut, varsinkin kun etsin sieltä sitä suklaalevymuottia.

Haluaisin ehkä tehdä sekä irtosuklaata (konvehteja) ja sitten ihan sellaisen suklaalevyn ja kokeilla mitä siitä tulee.

Oletko tehnyt itse suklaata? Omistatko jotain suklaamuotteja ja millaisia?

Tags: joulu, joulusuklaa, suklaalevy, suklaamuotti, suklaalevymuotti

2 kommenttia:

  1. mä oon tehnyt niihin silikooni jääpala muotteihin ja ihan hyvin onnistuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ne on varmaan ihan hyviä ja mulla on semmosia jääpalamuottien tapaisia muotteja mihin voi irtosuklaita tehdä. Haluaisin vaan semmosen suklaalevymuotin josta sais sitten kokonaisen levyn.

      Poista