torstai 19. joulukuuta 2013

Valkoisen joulukuusen metsästystä

Valkoinen joulukuusi/tekokuusi

Mä kävin tänään Palokassa, koska mulla oli hakusessa valkoinen joulukuusi ja olin niitä nähnyt ainakin Clas Ohlsonilla aikaisemmin. Enää siellä ei niitä tietenkään ollut tai en ainakaan nähnyt. Pari tuuheaa valkoista tekokuusta oli, mutta noita harvempia joulukuusia ei löytynyt. Harmitti todella paljon. Olisin jo aikaisemmin halunnut sinne, mutta ei tullut tilaisuutta lähteä ja edellisellä kerralla ajattelin, että on liian aikaista ostaa sellainen kuusi. Molemmat kuuset olivat n. 50e

Kävimme myös Kodin1 jossa oli pari erilaista valkoista tekokuusta. Toinen oli liian pieni, sellainen valkoinen minikuusi, se oli noin 30e ja ylsi mua ehkä polveen. Pöydälle se olisi kai tullutkin. Myös Clas Ohlson myi valkoista pöytäkuusta. Toinen Kodin1:n kuusi oli aika kallis, 159e.

Musta on jännä, että ennen musta sellainen valkoinen joulukuusi oli todella hassu ja nyt itse haaveilen sellaisesta. Minun kaverillani on sellainen kuusi ja olen joskus ottanut siitä valokuviakin. Osa kuvista on hävinnyt, mutta pari kuvaa siitä kuitenkin koneeltani löytyy.

Oletko nähnyt jossain valkoisia tekokuusia ja missä? Itse olen nähnyt juurikin Clas Ohlsonilla ja Kodin1. Myös Elloksella on ollut niitä, mutta nyt en ainakaan enää löytänyt nettisivuilta. Tuurissa myös näin sellaisia valkoisia irto-oksia. Vitsailin, että pitää ostaa sellaisia ja rakentaa niistä kuusi.

tags: valkoinen, joulukuusi, tekokuusi, jouluvalot, joulukoristeet, joulu, joulupuu, joulupuu on rakennettu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti