maanantai 19. lokakuuta 2015

Brunbergin joulusuukko

Oletteko törmänneet joulusuukkoihin vielä kaupoissa? Itse en ole, mutta nämä ovat minun lemppareitani. Nämä on mun mielestä parhaimpia Brunbergin suukoista. Suukot ovat puolukka-karpalosuukkoja. Minua aluksi epäilytti tuo makuyhdistelmä, mutta nämä ovat oikeasti tosi hyviä eivätkä ainakaan minun mielestäni niin makeita kuin muut suukot.

Näitä pitää saada vähintään paketti joulun aikaan, mutta kyllä niitä varmaan ainakin se pari tulee syötyä. Sopii hyvin vaikka jälkkäriksi tai kahvin kanssa nautittavaksi.

Oletko maistanut näitä ja mikä on lempisuukkosi?

Tags: Brunberg, suukko

7 kommenttia:

  1. Olen joskus maistanut. Ja hyviä olivat!

    VastaaPoista
  2. Vanilja on ehdoton suosikki, mutta tämä versiokin maistuu kyllä hyvin :)

    VastaaPoista
  3. En ole joulusuukoista koskaan kuullutkaan, joten tänä jouluna täytyy ehdottomasti etsiä sellaiset jostain! Muuten kahvinmakuiset suukot ovat suosikkejani :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä maistoin kai pari vuotta sitten näitä esnimmäisen kerran. Ainakin monissa sekavatarakaupoissa oon näitä nähnyt joulun aikaan.

      Poista