tiistai 6. lokakuuta 2015

Piparkakku-Dumle

Maistelin näitä Xmas edition -dumleja viikonloppuna. Ihan ok makuisia ja kyllä siellä se piparkakkukin maistui. Kuitenkin suurimmaksi osaksi minun mielestäni maistui ihan perus Dumlelta. Voisin ostaa näitä uudestaankin, mutta ei tämä kuitenkaan kärkipäähän suosikeissa joulusuklaassa mennyt. Voisin ehkä tehdä joulusuklaista tai -karkeista sekoituksen johon näitä voisi myös laittaa mukaan.

Joko teillä on näitä Dumleja maisteltu? Mikä tai mitkä on teidän mielestä parhaat joulusuklaat tai -makeiset?

Oma suosikkini on ehdottomasti Wiener nougat jota ostamme joka joulu.

6 kommenttia:

  1. Olen etsinyt näitä piparkakkudumleja joka paikasta, mutta en ole löytänyt. Vaikeaa sanoa, mikä ois lempparisuklaa. Fazerin rasiat on kyllä tosi hyviä, ja myös se piparisuklaa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin näitä yhdestä paikallisesta K-marketista ihan vaan karkkihyllystä. Myös joissain Sittareissa näitä on ollut, mutta en ole vähään aikaan käynyt. Kohtahan sinne varmaan tulee noi perinteisimmätkin joulusuklaat, jos ei ole vielä tullut.

      Poista
  2. K- kaupoista löytyy näitä piparidumleja ja fazerin joulusuklaa levyjä.
    Minun lempi makeinen jouluna on vihreätkuulat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin noita nyt Sittaristakin ja alkaahan noita varmaan olla myös muissa kaupoissa.

      Poista
  3. Kiitos neuvoista! Tänään tärppäsi, ja löysin piparidumleja Sittarista, samalla myös glögiä. Tuli niin jouluinen fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)

      Mä oon itse juonut lähinnä nyt Cupsolon glögiä, mutta löytyy kaapista muutama purkki tavallistakin ja pitäisi käydä ostamassa vaaleaa.

      Poista