keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Mustaherukkamehua ja Kaikkien aikojen joulu

Mulla on ollut nyt muutaman päivän flunssa ja varsinkin eilen oli ihan tosi huono olo ja kuumettakin toissayönä päälle 38. Mulla ei edes yleensä nouse kuume joten toi oli mulle aika paljon. Aika nopeasti se kyllä laskikin. Olen yrittänyt nukkua mahdollisimman paljon.

Eilen löytyi pakkasesta mustaherukkamehua ja sitä olen juonut nyt pari päivää. Mustaherukkamehu on ihan parasta flunssassa ja muutenkin syksyisin. Tykkään juoda myös teetä ja glögiä. Yleensä flunssassa mulle ei kahvi maistu ollenkaan ja lopetan sen juomisen kokonaan. Tulee juotua enemmän lämpimiä mehuja ja teetä.
Tänään postilaatikkoon kolahti Kaikkien aikojen joulu -lehti. Muistin, että tämä olisi tullut vähän myöhemmin ja piti tarkistaa päivämäärät. Ja tasan vuosi sitten tuo edellinenkin lehti on tullut. Kaikkien aikojen jouluherkut tulee 11.11.2015.

Ensimmäiset joululehdet näin kaupassa viime viikolla ja varmaan niitä alkaa kohta enemmänkin sinne ilmestyä. Itse ajattelin myös kaupasta ainakin jonkun joululehden ostaa.

Onko sulla jotain omia vinkkejä flunssan karkoittamiseen tai sen ehkäisemiseen?

4 kommenttia:

  1. Minäkin hoidan flunssaa lepäämällä paljon. Ja sitten on nämä: hunaja ja valkosipuli, joista en tiedä, auttaako ne varsinaisesti, mutta ainakin jotkut uskoo, että auttaa. Teetä ja mehua juon minäkin, ja tarvittaessa sitten buranaa. Kovasti paranemisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tykkään inkivääristä. Mies teki mulle joskus kanakeittoa ja tuntui, että se oikeasti toimi. Pitäisi inkivääriä kokeilla joihinkin juomiinkin.

      Poista
  2. Pikaista paranemista sinulle! Minulla on sama juttu, kun olen flunssassa niin kahvi ei maistu ollenkaan.mustaherukkamehu on parasta. Ja apteekin finrexiä(mustaherukan makuista) tulee myös juotua silloin.
    Täytyykin kaupasta mennä ostamaan tuo joululehti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse ostan yleensä Mehukattia, mutta nyt sattui löytymään tuota miehen äidin tekemää mustaherukkamehua pakkasesta. Ja muutenkin noi itsetekemät hyviä.

      Poista