keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Joulukalenteri 10: Joulukoristeiden ostaminen

Joulukoristeiden ostaminen

Ostatko joka joulu uusia koristeita? Tai kenties kirpparilta käytettyjä? Vietkö itse koristeita kirpparille myytäväksi?

Itse käyn kyllä katsomassa joulukoristeita kaupoissa, mutten välttämättä osta uusia joka vuosi tai jos ostan, ostan suht pieniä määriä. Nyt olen käynyt parissa kaupassa etsimässä tummansinisiä joulupalloja enkä ole löytänyt mistään. Jostain syystä kaupoissa joissa olen käynyt, on ollut vain punaisia, kultaisia tai hopeisia koristeita. Olen ihmetellyt asiaa, että eikö ole muka muun värisiä koristeita? Tai varmasti on, mutten ole löytänyt. Kirppareilla on kyllä monenvärisiä, mutta ne on joko rikki, liian kalliita tai ne ei muuten ole sellaisia koristeita jotka minua miellyttäisivät.

Joulupallot: Olen ostanut aikaisemmin muutamia kirpputorilta, mutta minulla on ollut aikaisemmin vain pieni kuusi joten siihen ei mahdu koristeita kovinkaan paljon eikä hirveän isoja. Nyt on isompi kuusi, mutta tuntuu ettei siihen tahdo löytyä koristeit ainakaan täältä. Ne on joko tosi pieniä tai hurjan isoja.

Jouluvalot: Haluaisin siniset jouluvalot, mutta niitäkään en ole onnistunut löytämään. Yhdet vaaleansiniset minulla on ja muistaakseni valot jossa on useampaa väriä, mutta pelkkiä sinisiä en ole ainakaan tänä vuonna löytänyt vielä.

Joulukoristeet: Olen välillä koittanut etsiä kivoja joulukoristeita, mutta en tiedä miksi en ole löytänyt kivoja tai niin sanotusti oman näköisiä. Kirppareilta olen löytänyt muutamia kivoja joita voisi ihan esillekin laittaa. 


2 kommenttia:

  1. Stockmannilta ja ulkomailta saa kauniita joulukoristeita, ehkä siniset jouluvalot löytyisi netistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää varmaan netistä katsella. Stockmannia ei lähellä ole joten siellä ei tuu oikein käytyä, toki oon sieltäkin välillä netin kautta juttuja katsellut.

      Poista