keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Joulukysely 2

Mikä on joulufiilis nyt 0-10? - 7-8 vielä tällä hetkellä, tykkään kyllä joulusta.

Mitä oot toivonu joululahjaks? - En oikeastaan mitään, toki monia asioita mitä pitäisi hankkia. Musta on mukava tehdä ns. toivelahjalistoja, mutta lähinnä ne on sellaisia joita pitäisi itse hankkia enkä odota, että muut niitä ostaisivat minulle. Sillä listalla minulla on tällä hetkellä kaiuttimet ja hiiri tietokoneeseen, jääkaappi, pyykkikone ja auto :D. Pienempiä juttuja on muun muassa Mariela Sarkiman Hair bible, Tangle Teezerin Aqua Splash -harja sekä Cupsulo -kahvikone. Kodinkoneet olisivat melko tärkeitä.

Millä porukalla vietät joulun ja missä? - En osaa sanoa vielä, varmaan kotona ollaan miehen kanssa. Joulupäivänä ollaan yleensä menty sen vanhempien luokse ellei olla oltu mun kotiseudulla joulua viettämässä.

Mitä jouluperinteitä teidän perheellä on? - Ei mitään ihmeellisiä, joulusauna ja hyvää jouluruokaa, toki kuunneltu joululauluja ja mun lapsuudessa laitettiin jouluvalot mun syntymäpäivänä mutta se ei ole enää ollut perinteenä vuosiin.

...Niiden järjestys esim. ruoka, sauna, lahjat? - Noin ainakin meillä on yleensä mennyt. Välillä toki sauna ensin, sitten vasta ruokaa ja lahjoja.

Suunnitelmia muuten sille päivälle? - Ei ainakaan näillä näkymin mitään ihmeellistä. Jouluaatto on ainakin sellaista rauhoittumisen aikaa.

Lempi jouluruoka? -graavilohi, punajuurikiusaus

Kuinka paljon pidät joulusta 0-10? - 9-10

Kelle kaikille aiot ostaa/olet ostanu lahjoja? - Isä, äiti, mies, ehkä miehen vanhemmille jotain. Saa nähdä jos jollekin kaverille/kavereille ostais myös jotain.

Tekokuusi vai oikea teillä kotona? - Tekokuusi on, valkoinen

Oletko sisustanut huonettasi/kämppääsi mitenkään joulukuntoon? Jos olet niin miten?- En ole vielä, muutamia koristeita olen löytänyt ja vanhat onkin odottamassa. Pitää vielä järjestellä ennen kuin voi koristella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti