tiistai 23. joulukuuta 2014

Kysely ennen joulua

1. Missä vietät joulusi tänä vuonna? 
- Kotona aaton ja joulupäivänä mennään kai miehen vanhemmille syömään

2. Keiden kanssa?
- Aattona kaksin kotona ja joulupäivänä sitten ainakin miehen vanhemmat syömässä. En tiedä onko muita tulossa.

3. Mitä olet pyytänyt joululahjaksi?
- En ole pyytänyt oikeastaan mitään lahjoja, toki olen tänne blogiin tehnyt niin sanotun toivelistan. 

4. Mitä aiot antaa joululahjaksi?
- Äidille annoin Jamie Oliverin morttelin ja isälle tein ruokakorin. Miehelle on yksi pieni lahja mihin pitäisi ostaa muutakin lisäksi. Olen myös miettinyt, että antaisin hänen äidilleen jonkun pienen lahjan.

5. Aiotko koristella joulukuusta?
- En osaa sanoa vielä, onhan tässä vielä muutama päivä aattoon. Tarkoitus olisi koristella, mutta on ollut kaikkea muuta.

6. Aiotko leipoa pipareita/joulutorttuja?
- Haluaisin ainakin

7. Aiotko syödä joulukinkkua?
- Saa nähdä, kinkku ei ole minulle kuitenkaan pakollinen.

8. Entä laatikoita?
- Jos niitä on tarjolla.

9. Aiotko laulaa joululauluja?
- En varmaankaan laula tänä vuonna, ennemminkin kuuntelen

10. Missä vietit viime vuoden joulun?
- Kotona. Tarkoitus oli olla minun kotiseudulla jouluun, mutta aaton aattona päätettiinkin tulla jouluksi kotiin. Oltiinhan me oltu mun kotiseudulla jo ihan kivan aikaa.

11. Mikä on ensimmäinen muistamasi joulu?
- Varmaan yksi joulu, kun meillä kävi pukki ja taisin sitä hieman pelästyä. Tai sitten joku mummolan joulu.

12. Entä ensimmäinen muistamasi joululahja?
- Mulle on jäänyt mieleen ainakin käsinveivattava jäätelö kone joka on äidilläni yhä tallessa, siitä tosin taitaa joku osa puuttua.
 
13. Kun olit lapsi, koristelitko kuusen?
- Koristelin

14. Onko jotain, mitä toivoit monta vuotta joululahjaksi, muttet koskaan saanut?
- Ei ainakaan lapsuudesta tule mieleen mitään sellaista.

15. Tuleeko teille vielä joulupukki?
- Ei ole tullut moneen vuoteen

16. Miten uskosi joulupukkiin lopahti?
- Ei se oikeastaan lopahtanut, ei mulle koskaan edes uskoteltu että joulupukki olisi niin sanotusti olemassa.

17. Pelkäsitkö pienenä joulupukkia?
- En oikeastaan, säikähdin kyllä kun meille tuli joskus joulupukki kotiin.

18. Pelkäätkö joulupukkia nykyään?
- En vaikka olen näin aikuisenakin joulupukkia säikähtänyt :D

19. Onko täällä kilttejä lapsia?
- Aina ;)

20. Katsotko jouluisin jouluelokuvia?
- Välillä

21. Jos katsot, mitä?
- Riippuu mitä telkkarista sattuu tulemaan.

22. Entä katsotko joulukalentereita telkkarista?
- Oon katsonu tämän vuoden joulukalenteria Porokuiskaajan arvoitus

23. Onko sinulla joulukalenteria? Minkälainen?
- On, Cupsulon kahvikalenteri. Oon siitä antanut miehelle kaikki Espressot ja jotkut kahvit, itse oon juonut muun muassa kaakaot, glögit ja toki kahviakin.

24. Onko sinulla mitään tiettyjä joululauluja, joita tykkäät kuunnella?
- On, aika perinteisiä. Toki muutamia vähän uudempiakin.

25. Lempijoululaulusi?
- Ylex:n joululaulut sekä Sydämeeni joulun teen

26. Esiinnyitkö koskaan koulun joulujuhlissa?
- Oon esiintynyt

27. Miksi/miksi et?
- No kaikkien piti esiintyä

28. Miten tahtoisit viettää joulusi? Kenen kanssa? Missä?
- Esimerkiksi jossain mökillä rakkaiden ihmisten seurasssa, hyvää ruokaa ja muuta kivaa ohjelmaa

29. Onko teilla varsinainen joulu 24. vai 25. päivä?
- 24. päivä on

30. Pidätkö joulusta? Miksi?
- Pidän, onhan se kiva hetki rauhoittumiselle, hyvälle ruoalle ja rentoutumiselle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti